Nico Aguirre

Hola! Mi nombre es Nico Aguirre, tengo 36 años y vivo en Santiago de Chile. Soy Orientador en Relaciones Humanas y Familia, músico autodidacta, voluntario en el ministerio juvenil de mi iglesia local y seguidor de Jesucristo desde mis 13 años.

Estoy en Connect porque me certifiqué del Módulo General de Apologética y espero participar en la profundización de preguntas difíciles, especialmente de la filosofía sobre la moral y la ética aplicadas a asuntos complejos del drama humano.

Saludos a todos!!

2 Likes

Bienvenido a connect @ nicolas.fda84. Es bueno tenerte con nosotros. Felicitaciones por completar el módulo principal. Gracias por su dedicación y contribuciones a la iglesia. Espero que disfrutes del foro. Dios los bendiga a usted y a su viaje.

You wrote:

Hello! My name is Nico Aguirre, I am 36 years old and I live in Santiago de Chile. I am a Counselor in Human Relations and Family, a self-taught musician, a volunteer in the youth ministry of my local church and a follower of Jesus Christ since I was 13 years old.

I am at Connect because I have certified from the General Apologetics Module and I hope to participate in the deepening of difficult questions, especially of the philosophy on morals and ethics applied to complex issues of human drama.

Greetings to all!!

From me:

Welcome to connect @nicolas.fda84. Good to have you with us. Congratulations on completing the core module. Thank you for your dedication and contributions to the church. I hope you enjoy the forum. God-bless you and your journey.

2 Likes

Bienvenido Nico,
Es emocionante escuchar lo que hacen los christianos en sudamérica.
Mi famillia viene de ecuador, pero ya naci en america.

Bendiciones a ti y tu familia y a la iglesia
Josh

2 Likes

[quote=“joshuan, post:3, topic:46725”]
Bienvenido
[/quote] To Connect @joshuan .

I am so happy to meet you. And I thank God for your life and your love for Jesus. May you remain blessed.

@Keldon_Scott. Thank you for that translation. It speaks volume to me.

1 Like